In-store media i ich zasady

In-store media i ich zasady

Agencje marketingowe, to jednostki odpowiedzialne za prowadzenie w odpowiedni sposób różnych badań, które pomagają zrozumieć współczesnego klienta. Firmy, które zajmują się badaniami i różnymi technikami marketingu, wspierają dział sprzedaży. In-store media ściśle...
Zasada działania pop-up store

Zasada działania pop-up store

Zjawisko pop up store jest stworzone przede wszystkim dla właściciela niejednej firmy działającej na zasadzie handlu retail. Tego typu usługi są dziś powszechnie znane. Ilość różnorodnych sklepów, jakie znajdują się w miastach, zwłaszcza tych większych, może stanowić...
Rollupy reklamowe – kto powinien z nich korzystać?

Rollupy reklamowe – kto powinien z nich korzystać?

Baner stanowi druk na papierze dużych wymiarów. Banery można dość często zauważyć w mieście lub na jego obrzeżach. Baner ma na celu przekazanie treści reklamowych. Każdy, kto zobaczy baner, może go zapamiętać i skorzystać z oferty, jaka prezentuje baner. Jest to dość...
Wszystko, co warto wiedzieć o digital signage

Wszystko, co warto wiedzieć o digital signage

Digital signage jest nowoczesną i efektywną formą reklamy. We współczesnym marketingu odgrywa niebagatelną rolę. Ma wielu zwolenników, którzy podkreślają innowacyjność tej metody. Czym jest digital signage? Czy ktoś w ogóle z tego korzysta? Co warto wiedzieć o tym...
Co sprawia, że coraz więcej firm sięga po flagi reklamowe?

Co sprawia, że coraz więcej firm sięga po flagi reklamowe?

Flagi reklamowe stały się popularne dopiero niedawno, więc formy prześcigają się nawzajem w pomysłach, żeby tylko pozyskać jak największą liczbę klientów. Jest to bardzo pomysłowa i innowacyjna zarazem metoda, by zaprezentować swoją firmę. Flaga reklamowa jest...